Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Aaricia Breemen - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Aaricia Breemen - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Aaricia

11 November 2014 | Hong Kong, Hong Kong

Wie had dat gedacht, nog geen dag onderweg en nu al de eerste update! Dat allemaal te danken aan Hong Kong Airport voor het verschaffen van uitstekende gratis internetverbinding.
De vlucht was lang, maar de films waren leuk en ze hebben ons wel 2 keer eten gegeven. Alleen mijn drankjes bestelling is niet helemaal goed doorgekomen, helaas. Ze krijgen van mij (nu nog) 5 sterren.
Over een kleine tien minuten kunnen we het vliegtuig weer in, ander vliegtuig, dus we gaan nog even snel van onze Cappuccino's genieten. Aaricia is nu druk aan het rekken en strekken midden in de vertrekhal, want we moeten zo weer een heel aantal uurtjes zitten.

Tot de volgende keer,

Houdoe!

• 11 November 2014 - 09:11

Birgitte:

Leuk!!! Houdoe! Ben wel benieuwd wat je drank bestelling dan wel was ;)

• 11 November 2014 - 10:01

Coby:

Ja, wel in beweging blijven jongens. Fijn om te horen dat de reis tot nu toe goed is gegaan! Op naar de nieuwe belevenis. toi toi.

• 11 November 2014 - 11:45

Coby:

YYYeeaaahhh, Sydney, lets begin!!!

• 11 November 2014 - 18:16

Marian:

Goed te lezen dat alles goed gaat! Met een beetje rekken en strekken komen jullie de vlucht wel door!
    Niet te kieskeurig, Daan. Over een half jaartje geniet je maar weer van je luxe leventje.
    Nu even genieten, maar dat doen jullie vast en zeker! xxx

• 11 November 2014 - 18:16

Marian:

Nu even genieten, maar dat doen jullie vast en zeker! xxx

• 12 November 2014 - 12:08

Liane:

Inmiddels de eerste nacht gehad en met 10 uur tijdverschil zo de 2de nacht in, gaat hard zo ;))
    Aaricia net gesproken via whatsapp. Alles is oke maar brak zijn ze wel.
    Veel plezier de komende dagen kinders! Laat alles maar op jullie afkomen en ga er van genieten! Dikke kus.

Aaricia

Hoi allemaal, hier kunnen jullie lezen over alles wat we meemaken tijdens onze reis door Australië en Nieuw-Zeeland.Hier kunnen jullie foto's bekijken en zullen we af en toe een stukje schrijven hoe het er hier aan toe gaat. Veel plezier en houdoe!

Actief sinds 24 Okt. 2014